Рус

Асабісты кабінет плацельшчыка для фізічных асоб

Інтэрнэт-сэрвіс «Асабісты кабінет плацельшчыка для фізічных асоб» дазваляе:
  • атрымліваць актуальную інфармацыю аб сумах налічаных і выплачаных падатковых плацяжоў, аб наяўнасці пераплаты, аб запазычанасці па падатках перад бюджэтам;
  • кантраляваць стан разлікаў з бюджэтам;
  • атрымліваць і раздрукоўваць паведамленні на выплату падатку на нерухомасць і зямельнага падатку з фізічных асоб, падаходнага падатку з фізічных асоб;
  • аплачваць падатковую запазычанасць і падатковыя плацяжы з дапамогай Інтэрнэт-банкінгу Беларусбанка, Белгазпрамбанка, Альфабанка, Белінвестбанка і Пріорбанка;
  • запоўніць дэкларацыі і накіроўваць у падатковую інспекцыю дэкларацыі ў электронным выглядзе, падпісаную электронным подпісам плацельшчыка;
  • запісацца на прыём у інспекцыю па месцы пастаноўкі на ўлік без асабістага візіту ў падатковую інспекцыю.

Доступ да сэрвісу «Асабісты кабінет плацельшчыка для фізічных асоб» ажыццяўляецца адным з існуючых спосабаў:
  • З дапамогай лагіна і пароля. Атрымаць лагін і пароль можна асабіста ў любой інспекцыі, незалежна ад месца пастаноўкі на ўлік. Пры звароце ў інспекцыю пры сабе неабходна мець дакумент, які сведчыць пра асобу.
  • З дапамогай ключа электроннага лічбавага подпісу (далей - ЭЛП). Сертыфікат адкрытага ключа праверкі электроннага лічбавага подпісу выдаецца пацвярджаючым цэнтрам МПЗ і (або) пацвярджаючым цэнтрам, акрэдытаваным у Дзяржаўнай сістэме кіравання адкрытымі ключамі праверкі электроннага лічбавага подпісу Рэспублікі Беларусь і захоўвацца на USB-ключы.

Электронныя паслугі, якія прадстаўляюцца праз «Асабісты кабінет плацельшчыка» для фізічных асоб:

1. Атрыманне дакументаў:
  • звесткі аб нядоімках, пераплатах і пені;
  • даведка аб разліках з бюджэтам;
  • выпіска з асабовых рахункаў;
  • аб праведзеных заліках; (пры наяўнасці ЭЛП)
  • рэестр плацяжоў;
  • апавяшчэнне на выплату зямельнага падатку і падатку на нерухомасць.
2. Візуалізацыя электроннага дакумента (пры наяўнасці ЭЛП).

3. Запіс на асабісты прыём да кіраўніцтва інспекцый МПЗ.

4. Запаўненне дэкларацый (разлікаў):
  • па падаходным падатку з фізічных асоб;
  • па падаходным падатку з фізічных асоб з даходаў плацельшчыкаў, якiя не прызнаюцца падатковымі рэзідэнтамі Рэспублікі Беларусь.
Акрамя таго, можна паглядзець спіс раней пададзеных дэкларацый.

5.Уплата падаткаў у «Асабістым кабінеце» праз выкарыстанне інтэрнэт-банкінгу Беларусбанка, Белгазпрамбанка, Альфабанк, Белінвестбанка і Прыорбанка.

6. Падача заяў на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у электронным выглядзе ў падатковы орган (пры наяўнасці ЭЛП):
  • заяву аб заліку (вяртанні) залішне выплачаных (спагнаных) сум падаткаў, збораў (пошлiн), пеняў.
7. Падача апавяшчэння аб ажыццяўленні дзейнасці для разліку адзінага падатку.

8. Прагляд паведамленняў, якія паступаюць ад падатковых органаў (пры наяўнасці ЭЛП).

9. Паведамленні на выплату:
  • падатку на нерухомасць з фізічных асоб;
  • зямельнага падатку з фізічных асоб;
  • падаходнага падатку з фізічных асоб.
10. Папярэдняя рэгістрацыя на прыём у інспекцыі, дзе ўкаранёна электронная чарга, прагляд інфармацыі аб колькасці чалавек у чарзе і магчымасці інфармавання аб якасці абслугоўвання.

11. Рэдагаванне персанальных дадзеных плацельшчыка.

12. Магчымасць ацаніць працу падатковых органаў скарыстаўшыся сэрвісам "Анкетаванне".